Subject: SA EKM nõukogu koosolek 22.05 kl 16.00
From: "Mari Kangur" <[email-masked]>
To: "Merilin Piipuu" <[email-masked]>,Paavo Nõgene <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kai Meritam" <[email-masked]>, "Herta Karjus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristiina Lott" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 16:09:09 +0300

Tere!

Edastan kolmapäeval, 22. mail kell 16.00 Kumu kunstimuuseumis toimuva SA
Eesti Kunstimuuseumi nõukogu koosoleku päevakorra tutvumiseks.

Päevakord:

1.                  Ülevaade SA EKM 2024. aasta majandustulemustest
(jaanuar–aprill)

2.                  SA EKM investeeringud ja projektid 2024-2026, mis
eeldavad lisaks riiklikele vahenditele suuremas mahus omatulu kasutamist.
SA juhatus teeb ettepaneku koguda omatulu vahendeid tulevaste
suurprojektide- ja investeeringute kaasfinantseeringuks

3.                  Ülevaade SA EKM uuendatud struktuurist

4.                  Ülevaade asutajaootustest

5.                  Kohapeal tekkinud küsimused (vajadusel)

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 532 68 238